There were days when the sun was so cruel

Godmorgon! jag vaknade nyss utav att min granne spelade svenska hits och hoppade så att mina tavlor höll på att ramla ner. man ba, yeeey! vad lider du utav? varje morgon mellan halv tio och tio utspelas detta scenario. jag vet inte vad människan gör. dansar? städar? vilket fall gör det mig galen, hon kunde väl iallafall spela något bra?
för att fortsätta min klagovisa; vart har solvädret tagit vägen? jag som hade planerat en dag på stranden med sandra och hennes nyinskaffade cockerbebi Charlie. det verkar som om det får bli mys istället om det ska vara på det här viset! fast det är ju minst lika trevligt för det!
Igår hyrde jag och Nathalie filmen Taking Woodstock, jäklar vad bra den var! mer sånna festivaler säger jag bara!
nu ska jag masa mig upp för en springtur, då är det iallafall skönt att det är moln iof (;
vad har ni för er idag darls?
bjuder på den här inte alltför smickrande bilden på hur jag känner just nu inför min granne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0