jag har salt i hela håret och sand i sandalen

goodmorgon. inatt var första gången på typ hela veckan som jag sov själv. skönt men lite ensamt sådär va. ni vet när man bara ahaa nämen oj jag kan ju sträcka på mig. och så gör man inte det bara av gammal vana. iallafall, snart vankas jobb och sedan ska jag till nora och se ingen mindre än Björn Rosenström. haha oj vad jag älskade hans låtar när jag var mindre. nu är det väl mer själva grejen än Björn som lockar men iallafall, det blir nog kul! tycker ni om honom?

Kommentarer
Postat av: R

Härligt, hoppas att du får det skoj!

Lyssnade lite på honom, men var nog mest min lillebror. Såg att han hade någon ny skiva på Spotify!



Kram

2010-07-09 @ 12:40:20
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0