in my head

alltså är det bara jag eller ger inte rödlök en riktigt äcklig eftersmak? att jag aldrig lär mig lixom. åt en sallad på jobbet med pyttelite rödlök i, det var typ vid sex och jag känner fortfarande smaken. trots diverse tuggumin man ba uäh typ. fast i övrigt är det ju gott. haha åååh vilka problem man har alltså..

påtal om något halv ofräscht, har nyss sett några avsnitt av SATC, i sista avsittet handlade det om sjuka sexvanor, haha gud vilka fetischer människor har egentligen .. men lite fascinerande är det allt.
anyway, var ju på stan innan jobbet idag och hittade ett par riktigt fina plagg, bla en gammeldsrosa skjorta i siden typ, kommer nog bli en riktigt favorit!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-08 @ 09:42:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0