för vi dansar och du har så mjuka läppar

har nyss legat i stadsparken i typ fyra timmar och solat, hur skönt? FÖR skönt! min syster kom på slutet och joinade mig med lite jordgubbar och skitsnack. inte för att skryta, men farao vilka bra systrar jag har!
nu är det iallafall skönhetsfix som står på schemat, för ikväll är det Eclipse som gäller! åh vad jag verkligen hoppas att den värd! är det bara jag som stör mig på att kristen hon som sperlar bella stönar i typ varje mening? det låter som att hon är nära till orgasm så fort hon öppnar munnen! men det iof, det skulle jag också göra om jag hade både robert pattinson och Taylor Lautner som motspelare..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad tyckte du om den?!

2010-07-02 @ 20:59:11
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0