the first day of the year

godmorgon raringar! (för ja, jag har nyss vaknat) hoppas ni mår bättre än vad jag gör, jag är så bakfull så att jag bara vill gråta och mitt huvud dunkar värre än vad en hammare gör på morgonen! men det är fan så värt det, för gårdagen var riktigt bra! vi började ju här med middag innan vi begav oss till en fest i hovsta, innan tolvslaget vandrade vi vidare till ytterligare en fest för att fira nyåret där och sedan tillbaka igen. där har ni en kortis version av kvällen. det ända jag inte fattar är varför folk jämt och ständigt måste vara så dräggiga när dom går på fest och sno alt. förstöra allting? riktigt äckligt dålig stil! ja fy på er!
nu har jag och kalleman sett klart på ett csi avsnitt och intagit lite föda. tror nog inte det blir några större bravader ikväll förutom lite bio med avatar. bra start på nya året alltså!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0