shoppingbegär

idag tog jag mig en tripp till marieberg med sofhie och nathalie. jag hade lovat mig själv att bara köpa dom där jättejätte fina ljusstakarna på lagerhouse. he. som ni kanske kan förstå slutade det med en hel del mer än bara det. men hey, jag är hel nöjd - mindre nöjd är väl dock mitt konto men vafan, vill man vara fin får man lida pin. i det här fallet min ekonomi och att jag förmodligen kommer få leva på vatten är en liten bagatell i jämförelse. med mig hem fick förutom ljustakarna, två par ljus, sex bordstabletter, sex glas, ett fat, en as söt klänning och en kofta följa med hem. jag bara sitter här och ler, så nöjd är jag! (jag tror jag är materiellberoende eller något, finns det ens något som heter så?)
efter det styrde jag kosan mot jobbet, måste ju lixom arbeta för födan också. funderar dock på att plugga till hösten. vad säger ni om hudterapeut? ända nackdelen är att dom som är riktigt bra kostar en ca 90 tusen och bara finns i göteborg eller stockholm. hmhm
nu ska jag vänta på att min man kommer hit och myser med mig, i miss him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0