Gingers alltså

hola raringar. idag är min mage i uppror, magkatarr det gillar vi. NOT. uppsvälld och ömmande vilket bidrar till en känsla av att ha gått upp sisådär 100 kg över natten. härligt!
bortsett från min krångelmage har jag uträttat lite smått och gått idag, vuxenpoängen bara hopas över mig gott folk. + att jag har hunnit träna. gosh och det trots att jag inte gick upp förrän vid tolv efter att mitt sällskap hade övergivit mig. det tar sig!
ett annat fenomen jag och min gode vän diskuterade häromdan var gingers och alla fördomar mot oss. som bl.a kissie så bra har dissat på sin ute lista. vi ska tydligen vara dryga, fula, otrevliga, korkade and so on. likadant när jag var i kreta, då kunde folk peka finger åt mig och en del skrattade till och med högt när de såg mig.( nathalie sa att det var för att dom trodde att jag var el diablo ) men alltså jag bara undrar WHAT? vart kommer detta ifrån? hur kan man på fullaste allvar tro att något sitter i hårfärgen?
jag är iallafall stolt över min hårfärg och får hoppas på att jag inte skrämmer iväg alltför många pga av den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0