There were days when the sun was so cruel

jag är sjuk. dödssjuk tillochmed och skulle behöva en kram. min näsa rinner, mina ögon rinner. min hals känns som ett rivjärn och min röst har intagit någon sorts jagharröktsenjagvarfyraår läge. jag kan inte träna, jag kan inte gå ut, jag kan inte göra någonting för mitt huvud känns som ett klot och min kropp ömmar som om någon misshandlat den under natten. jag är inte den som brukar klaga men alltså, Gud vad har jag någonsin gjort dig? varför ger du mig en förkylning from hell?  vafan liksom. jag har inte tid att vara sjuk. jag vill träna, springa, jobba, använda mina ben. jag är på dåligt humör. nu åker jag hem till mammsen för ompyssling istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0