och mina tankar och minnen står mig upp i halsen men mycket vill ha mera

raringar, hoppas ni har haft en lika bra julhelg som jag har! julafton var supermys. kalleanka, julmat, fina julklappar, choklad och världens bästa familj! juldagen bjöd på en riktigt bra utgång med mina bästa som jag verkligen har fått sota för idag. men så värt! orkade iallafall pallra mig upp på stan för mellandagsrea och kriga lite bland alla människor vilket resulterade i några riktigt cute plagg. me like! nu är jag dödligt trött så gissar på sängen snart, klockan ringer tidigt för mitt andra hem - friskis. känns rätt välbehövligt efter denna helg haha.  sedan kör vi jobb halv tolv till åtta. awesome.
mini me ex antal jular sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0