dag sex. min bästa vän

det tar mig emot att bara skriva om en av mina bästa vänner. för jag har det bästa tjejgänget man bara kan ha, dom är verkligen mitt allt! men eftersom man bara får skriva om en person ska jag berätta om min allra äldsta vän. 
Nathalie är den som känt mig längst av alla. redan på kyrkis, fyra jordsnurr. hon med sin hesa röst och jag med mitt illröda hår var ett givet par. hon vet hur jag funkar, jag vet hur hon funkar. när jag bodde hemma i lillån var familjen ramberg mitt andra hem. vi har haft våra duster, umgåtts så intensivt vissa perioder att vi kunnat sluta varandras meningar till att inte ses på flera veckor. nu är vi stabila, vi vet vart vi har varandra. nathalie och jag har upplevt så mycket tillsammans och hon känns oftast mer som en syster än som bara en vän. det spelar ingen roll om vi inte hörts på en vecka, vi tar ändå vid det vi sist slutade. Jag minns sommaren när vi åt en hel kladdkaka varje dag. när vi körde runt på din moppe för att svalka oss. nitendo lanen i ditt vardagsrum. vanilljte och rostat bröd efter skolan i ditt kök. alla knäppa lekar vi hade för oss. övernattningar. äventyr. parmiddagar. bus. kreta resan. för att bara nämna några av alla saker vi upplevt.






Kommentarer
Postat av: Din föralltida vän Nathalie

Gumman, ja finner inga ord! gud vad du är så gullig och så himla fint skrivet, du är bäst helt enkelt. Det du skriver är så sant till punkt och pricka=) många minnen har vi och fler ska vi skapa! du och jag Kerstin! <3<3<3

2010-12-06 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0