borttappad röst sökes

okej, jag vet. jag fullkomligt suger på att uppa! men jag har bara inte haft tid, eller inspiration, eller ork, eller. äh vafan skit samma!
jag har iaf efter en vit jobbhelg gått och blivit så in i helvetes sjuk. förkylning from hell och borttappad röst. alltså är det bara jag som tappar rösten när jag blir sjuk? sjuukt irriterande! jag har sjukanmält mig imorgon också, har jag. känns.. inte bra alls. avskyr att sjukanmäla mig. värsta jag vet känner mig så ynklig då, meeeen. nu äre gjort så lika bra att kurera sig med c-vitaminer. ikväll har jag kurerat mig med godispåse. fan måste sluta. kommer bli en liten rulta snart. om jag nästan inte redan har blivit det haha.
helgen har förövrigt varit mysig för den som vill veta (vilket jag antar att ni vill). i fredags bakade jag och mina tjejer pepparkakshus och brända pepparkakor. super mys, även om huset vart något. eh. säger inget så har jag inget sagt haha. ni är så bra <3
lördag var det dags för jobb och sedan styrdes lördasmys med dalmasen, även om jag var sjuk, hade feberfrossa och låg inbäddad i två filtar + tjocktäcke.
söndag - idag har jag också tillbringat på mitt kära soleo, med en röst som allt mer och mer försvann och nysningar både hit och dit. så efter det gick jag till hemmakväll, köpte en fet godispåse och hyrde film. så värt.
Nu? kiss and godnight from me! fortsätter på listan imorgon. sleep tight.
livets hus!
Cookies straight from the getto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0