pictures

ända sedan jag kom hem från Borneo har jag levt i något konstigt lyckorus. trots att jag har gått upp klockan fem varje morgon och jobbat sedan jag kom hem - vilket i vanliga brukar få mig ganska knockad - så har jag ändå känt mig som om jag befunnit mig i någon slags bubbla av eufori. Borneo var så jävla bra och jag längtar tillbaka varje minut! trots att jag för mesta delen såg ut som en kräfta (; här får ni en liten inblick i mina två veckor iallafall, enjoy peoples!


kalleman på hotellet

på ett badhus där man fick bada i varma källor

en utav orangutangerna vi såg på ett apreservat, för söta

äckligt stor spindel i djungeln

poolhäng

poolhäng i regnet

sönderbränd rygg

monkiis


hungrig ekorre

sköldis

en toastmacka med en skiva glass i som var populärt i singapore - typ sandwish?

på sista hotellet fick man en kock som lagade omelett och stekta ägg till frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0