helgen

min fredag bestog av jobb, en stor påse naturgodis och en snygging vid namn sofhie. lägg till en stor portion skitsnack på det så har ni hela bilden framför er.

lördagen var det också jobb på menyn och sedan utgång, även denna spenderades med sofhie. och jag tror att alla mina ex och strul hade årsmöte på strömpis då. jag skojar inte om jag träffade typ alla jag någonsin haft en fling med. kul!

idag vaknade jag upp hos världens finaste man. vi åkte upp på stan för en fika/frukost på soleo med nath och pontus. och jag kanskekanske fick jobb där, ibland har man tur! sedan vart det lite släktkalas hos kalle eftersom han fyllde i fredags.

avslutade kvällen med lite kvarglömt naturgodis och årechoklad, har man bakis dag så har man lixom ..

ps. det  vart lugg för er som ville veta. och vet ni vad, jag trivs!


egobild i borneo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0