gingers

både jag och min syster är allvarliga gingers. något vi stundtals kanske har önskat att vi inte var då vi har fått stå ut med diverse skämt såsom, "det brinner i korridoren, nej vänta det var bara kerstin", smeknamn som rödtott, gingerkid and so on, jag kan hålla på i evigheter men jag tror att ni förstår min mening. vilket fall som helst, när jag och annamaria var i stockholm såg vi ganska mycket fler gingers än vi var vana vid vilket givetvis fick oss att börja analysera.
# det första vi kom fram till är att snygga manliga gingers är ett väldigt sällsynt fenomen! ungefär en på fem vilket gjorde oss lite sorgsna men glada över att vi var av motsatt kön iallafall.
#det andra vi kom fram till var att rödhåriga ofta har en speciell kroppsbyggnad - lite åt det grövre hållet och att det är få gingers som är späda i kroppen.
# det tredje vi kom på var att south parks avsnitt om gingerskid är hemskt men fruktansvärt roligt (om ni inte sett, se!)
# det fjärde vi kom fram till var egentligen något vi redan visste, det funkar bara inte för oss att bli bruna, hur mycket vi än vill, försöker eller solar. det ända som händer är miljoner fräknar och en bränd hud. vi är alltså dömda till ett liv i vithet!
men trots det så trivs jag nog ganska bra med min hårfärg ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0