dots

hola! jag slutade tidigt idag vilket automatiskt medförde sig lite shopping och solariumstek med nathalie. så nu ploppade det upp ytterligare lite dots på näsan! nyss var jag iväg på lite akupunktur, alltid lika skönt. Chris som min akupunktör heter är engelsman och rätt speciell om man säger så, tänk er en småfet bohem med långt hår så har ni bilden! men han är stört skön och får mig alltid på bra humör!
nu ska jag inviga min indianmudering. det är snart dags för vårshowen på dansen och idag ska vi provdansa med kläder på. det kan bli galet gott folk!
C YA




Kommentarer
Postat av: SAndra

Lätt min favoritbild på dig kerstin!! såå jääävla sööt!! <3 får alla att vilja ha fräknar lovar!!



avundsjuk

skitsnygg är du!

när kommer du hit och dricker ett glas vin på min balkong?:P <3

2010-05-05 @ 15:15:56
Postat av: kerstin

haha du är så söt att jag skulle kunna äta upp dig! jag kommer så snart jag bara får, till helgen kanske? (; <3

2010-05-05 @ 18:37:32
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0