rise and shine

det är lördag, jag är ledig och hade planerat in en fet sovmorgon hos nathalie. vad gör jag? vaknar! alldeles för tidigt och kan inte somna om. så här sitter jag nu, har målat naglarna, läst tidningen, vägt mig, tittat på tv, försökt somna om men icke. nathalie sussar fortfarande söt som en prinsessa i sin säng. vad lider jag utav kan man ju fråga sig?
dessutom insåg jag att jag hade gått ner mer än vad jag hade trott på sista tiden, typ en sex, sju kilo på mindre än tre, två månader. stress och förlorad aptit kan göra mycket...
men nu ni ska jag hitta något annat att rosa mig med, kisses



Kommentarer
Postat av: Ted Gärdestad

jag kanske har smittat av mig lite :) vakningen asså.

2009-09-12 @ 11:48:42
Postat av: kerstin

sv : haha jaa, så måste det nog vara va ;)

2009-09-12 @ 17:32:17
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0