otaggad shopping

efter ett tag (snarare evighet) fick jag liv i nathalie och vi åkte ut till marieberg. först var vi sjukt taggade men sedan hände något. helt plötlsigt vart vi bara så sjukt otaggade på allt vad shopping hette. det mesta var fult och vi knappt gå in i affärerna (alla som känner mig vet att detta är ett mycket sällsynt beteende hos mig) anyway, det slutade med att far min fick komma och hämta oss så nu har vi hyrt film, changeling och män som hatar kvinnor. utöver det vankas det tacos och mys, (jag vet att ni är avundsjuka) både hon och jag är dödströtta av någon anledning så det passar oss fint! imorgon blir det jobb i kumla 9 till halv sju. can´t wait.. eller något.

jag ska väl typ göra något vettigt nu innan jag kilar över till ramberg igen, ha en fin kväll! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0