my baby takes the morning trane

min morgon har börjat bra, sov länge för att bege mig ut på en härlig joggingtur i spåret. även fast jag hatar kylan så är hösten ändå så himla fin med alla färger som kommer. och speciellt nu när det inte har hunnit bli så kallt ännu, då är det som finast! anyway lite frukost och en dusch på det satt perfekt så nu tänkte jag fixa lite med foton osådär, ska göra ett collage på min vägg tänkte jag. funderar på att lämna in mina bilder jag har på datorn så jag kan sätta in dom i album, det är så himla mysigt att kunna sitta och bläddra i sen. speciellt när man blir gammal och rynkig haha.
om ett tag blir det jobb och sedan mys med hemkomna spanjorskan nathalie, mmm me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0