ljuvliga sovmorgon

onsdag och jag är ledig, ni anar inte hur s k ö n t det var att sova ut idag! (ända som saknades var någon som snufflade i nacken och kliade mig på ryggen) nu är jag nyss upsptigen och kikar lite på sjunde himlen, det är tydligen barnafödande på gång där. jag har sagt det förut men graviteter och förlossningar ger mig stora självan även om jag självklart älskar barn. jag vet inte varför, kanske en mognadsprocess? hm anyway, inget sånt för mig på ett tag om jag själv får välja haha.

idag ska jag jag träffa min raring nathalie, försöka städa och möblera om rummet, jag älskar känslan av det nya och fräsha som kommer när man möblerar om. allt känns nytt fast ändå inte lixom. sedan har jag lovat min syster att baka åt henne bara för att jag ska få låna hennes lägenhet i gbg i helgen (utpressning?) ja juste, det har jag inte ens nämnt! jag och kalleman ska åka en weekend till gbg i helgen, lite shopping (mycket!) och typ.. bara umgås. jag har höga förväntningar som innefattar många shoppingkassar!

nu ska jag ta och göra lite nytta eller något, ha en bra dag och vad ni än gör missa inte true blood ikväll!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0