hoppsan kerstin

för en gångs skull hade jag ställt klockan på min sovmorgon. 10.00 var det tänkt att jag skulle upp för att hinna iväg på ett friskispass kvart i tolv. när vaknar jag? elva. självklart har vi haft strömavbrott under natten, way to go typ. fick lägga mina planer på det passat på hyllan, får väl ge mig ut på en springtur eller powewalk istället. funkar också va! annars styrs jobb idag, för ovanlighetens skull.

och jag vill gadda mig, verkligen villvillvill. men som eftersom att det är mig vi pratar om velar jag fram och tillbaka hela tiden. jag vill ha något som ändå betyder något för mig. åh vad svårt, för man ska ju ändå ha det hela livet sen så tänk om jag ångrar mig? då kommer jag dö!


Kommentarer
Postat av: anna

snygg är det din?

2009-09-11 @ 12:06:58
URL: http://annispannis.blogg.se/
Postat av: kerstin

sv: neej men man kan ju önska (;

2009-09-11 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0