home and much more poor

jag vet, jag vet. useeel uppdatering! men ni ska få en i efterskott iallafall!

I fredags styrde alltså jag och kalleman kosan mot götet för shopping och allmänt mys. trots att jag hade råkat boka fel tåg (13.10 istället för 15.10 OPS) och kalle fick dra sig från plugget tidigare plus att pappa var sen så vi höll på att missa det till råga på allt, så gick allt bra tillslut och vi hade en sisådär tre timmars härlig (?) tågresa framför oss. jag kan ju tala om att baken värker efter det! anyway väl där så lämpade vi över väskorna hos sis lägenhet, skönhetsfixade oss lite och åkte upp på stan igen för en mini runda innan affärerna stängde och sedan fastnade vi på en kinesisk restaurang. det var mys, as always. sedan (fy och skam) var vi så äckligt trötta så vi åkte hem, satte på gullivers resor och typ slocknade. roliga var vi!

Lördagen var dagen med stort D. efter frukost på sängen åkte vi upp och ja, jag fann återigen himmelriket bland alla kläder! (weekday och monki ger mig rysningar, så lycklig blir jag därinne) efter en sådär sex timmar på stan var vi rätt så trötta i ben och knopp att våran tänkta utgång fick lägga sig på is för hemmagjord kycklingsallad och movie. lika mys för det.

Idag vart det inte mycket intressant gjort. städning, tågresa och nu är jag landad i soffan (som vanligt) väntar på un familila från landet. jag är grymt sugen på något, (jäkla mens!) kanske ska ta och överraska med lite glass och fruktsallad?

bilder is coooming, puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0