här är det tillåtet att klaga

idag har jag en äckligt dålig dag! det hela började på jobbet, jag frös och var seg, sedan när jag skulle ta av locket på  en konservburk vad tror ni jag gör om inte trycker in hela tummen i kanten. slutar med ett stort äckligt jack som aldrig vill sluta blöda så sjuksyster rosmarie aka mamma kommer in och plåstrar om. och där stöp mina planer om en mysig förmiddag på stan. hade tänkt träna och fixa lite annat smått och gott. men icke med den förblödande tummen! istället åkte vi till ikea och fyndade lite bra grejer till rummet, ska visa sen (; så det vart ju helt okej men ändå inte lixom. anyway gick lite på stan och fixade med kort efter en snabbis, hann få med mig lite mucho fina smycken också (ovanligt) sedan däckade jag totalt från typ tre till halv fem när kalleman ringde och väckte mig, då var jag helt groggy, vilket jag fortfarande är och på sådär jobbigt kinkigt humör som man är innan man blir sjuk. eller jag vet inte hur ni är men jag blir alltid sådan innan, plus mens vecka. waaaaaaaaaaay to go! så vi får se hur det blir med shopping och huvudstaden imorgon, håll tummarna för att det blir bra va!
ps. i miss kalleboii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0