Godmorgon världen

igår var det utgång, lite lame men helt okej. började på liquid för att fortsätta på frimis, jag vart oförskämt ostadig under fötterna på oförskämt lite, så kan det gå ibland va..

nu är jag iallafall nyss uppvaknad och äter lite frukost sådär framför robin hood. gud vad jag hade velat leva på den tiden, förstå känslan av att kunna få svinga ett svärd eller kämpa för något verkligt viktigt. okej att vi kämpar nu också lixom, men atomvapen och gevär känns inte lika lockande som ljudet av två klingor mot varandra. iallafall snart tror jag det vankas staden. någon ska införskaffa nya glaces, mmm! funderar på sånna där stora runda (som typ alla har) med tunn silvrig båge. så nedrans fina så jag smäller av!

nite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0