för gräset är alltid grönare på andra sidan..

idag har varit en minst sagt fullspäckad dag. började klockan 05.oo när min klocka ringde med ett äckligt högt tjut, tvingade mig upp för lite jobb på terazza som utvecklades till elva timmar - sex till fem. när mathilda äntligen kommit coh löst av mig var det bara att fortsätta till dansskolan för JA äntligen började dansen igen! jag ljuger ju om jag säger att jag var i form haha. men vi hade ny lärare så det var fun iallafall. as usully.

igår innan jag la mig såg jag på notebook. om inte det är den bästa filmen någonsin som gjorts så vet jag inte vad! Den påminner mig om gamla tider och hur det var och något inom mig saknar det där. för det var inte bara något som bara var. utan det var faktiskt något. något som betydde något. jag förstår nu när folk säger "du vet inte vad du har förrens du förlorar det"..

nu ligger jag däckad i soffan, nathalie kommer fördmodligen snart, vi ska se den nya vampyrserien. rätt bra faktist! ni vet med skarsgård (smarr typ) imorgon är det jobb två till sju sedan är det h e l g.  min första lediga helg på hur länge som helst och jag ska njuta till 110 %, lita på det!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0