weekend

ja herregud, här har det inte hänt mycket! men har en riktigt bra anledning, min dator har en förmåga att lägga av ibland och bestämmer själv när den vill starta igen. mycket störigt ska jag kanske tillägga!
anyway, helgen kan beskrivas med ett ord -jobb. sjukt kul, nat! i fredags hann jag dock med att festa lite mellan passen på terazza och scandic. det var annorlunda mot vad jag brukar vara på för fester - men sjukt kul ändå! dags att bli glamrockare kanske? haha.
dagen började halv sex på scandic med en äckligt massa fotbollsglytts som sprang runt och var ivägen. ibland undrar jag om jag är osynlig så många som sprang in i mig? efter 7 1/2 timma på scandic kände jag att jag gjort nog och begav mig hemmåt där jag däckade i soffan och där började även ett ihärdigt illamående komma fram, inte okej, jag avskyr att vara magsjuk. spyor är det värsta som finns. efter lite hulkande är det iallafall bättre nu. fan man kan ju undra vad min kropp lider utav, alltid är det något va. men jag ska inte gå in på några detaljer för sånt där är ju faktiskt jävligt grose och inget man precis vill läsa om.
så jag kan ju berätta om min fantastiskt goda kalkonwook jag gjorde åt mig och far ikväll, eller att jag ska mysa järnet med min kalleman om ett tag. eller så så jag bara, ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0