Kerstin

Kerstin Astrid Maria. Alla släktnamn. Alla gamla namn. Alla ärvda. kerstin är från min mormor. Astrid från min farmor och Maria är släktnamn som alla i min familj heter. På något vis verkar folk finna mitt förnamn väldigt roande, speciellt när vi är på fester och folk har fått i sig lite. ofta tror folk att jag skämtar (som om det ens är roligt?) börjar fnissa eller frågar tio minuter senare men allvarligt vad heter du? i helgen var det till och med en lustig en som började skämta om att jag kom från 50-talet. vart ligger humorn i det lixom? ofta orkar jag inte bry mig längre, kan delta i skämtet och driva lite. men egentligen hörrni, vari ligger det roliga med ett namn som kerstin?




Kommentarer
Postat av: julia

Sv; Ja, jag håller med! :) dom där från Gina tycker jag är bäst av alla jag prövat, dom sitter där dom ska :)

2009-10-13 @ 11:07:45
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0