i wanna be a superhero

raringar förlåt för min i särklass jätte dåliga uppdatering, men jag har faktiskt en ursäkt! igår jobbade jag hela dagen och sedan firade jag och kalle 1 1/2 år <3 och idag när jag trodde att jag skulle få vara ledig, träna och mysa med mina bästa tjejer väcks jag av mamma ur min skönhetssömn, då är det svea från kumla i telefånen som vill att jag ska komma in så fort som möjligt. så halv elva infann jag mig där för jobb till halv sju, (vågen på det typ, eller kanske inte?) och sedan var jag så seg i kolan så jag åkte ut till landet där syster befann sig hemkommen från gbg. så det vart lite familjemys med kortspelande och choklad där istället. tjejerna får jag styra på måndag :) <3 verkligen otroligt lugn helg omg, och imorgon börjar jag på scandic halv sju så det är väl bara att sussa kudden snart, ska bara se liiiite till på catwomen hihi. hon är så grym, om jag  var en superhjälte skulle jag lätt vilja vara henne, utan tvekan!
nightienightie <3


Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Fin blogg du har :)



Hur mår du då ?

Kram <3

2009-10-17 @ 23:44:53
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0