freetime

rise and shine beauitifuls! idag är jag l e d i g, så jag passade på att ta mig en fet sovmorgon som var riktigt välbehövlig. känner mig sådär halvhängig ni vet som precis innan man ska bli sjuk. inte okej så hoppas det går över snart. nu har jag nyss ätit lite frukost, och ser på top model kanada, gud vilka problem tjejerna tycks ha. dagens i-landsproblem haha. en tjej vill inte sova bredvid den andra och en annan blir sur om hon inte åker ut osv osv. jobbigt liv dom har alltså. fast snygga är dom så!  idag vankas träning, mys med kalle och true blood med nathalie. me like big time!




Kommentarer
Postat av: Hilea

Jag gick det redan på gymnasiet och sen va det kul så då fortsatte jag=)

2009-10-14 @ 12:35:03
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0