freedom

det sägs att skytten är en frihetstörstande person och på mig stämmer det verkligen in. Frihet är för mig personligen oerhört viktigt. Jag är en frihetstörstande person och ser det som en självklarhet att få göra som jag vill. Om jag känner att någon försöker tränga in mig i ett hörn slåss jag med näbbar och klor för att få behålla min frihet. Jag har känt på hur det är att mista friheten, att bli helt instängd och isolerad, kollad varje sekund och aldrig ensam. Den här "egenskapen" gör det nog inte lätt för mina närstående att leva med mig, men dom gör det, står ut med mig. och det är jag evigt tacksam för, att dom låter mig vara som jag är. det borde alla få vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0