för vi har solen i ögonen

idag styrs som varje fredag bullförsäljande på Terazza. hittills har jag haft en mysig morgon måste jag få säga, somnade om efter att älskling övergett mig på morgonen, startade dagen med en varm dusch och hårinpackning så nu är mitt hår sådär lent och gosigt så att man typ vill hålla på med det hela tiden haha. nu ska jag snart rota fram lite kläder ut mina högar på golvet. på något vis lyckas dom alltid hamna där, hur många gånger jag än bestämmer mig för att jag ska börja hänga in kläderna när jag använt dom istället för att bara sparka av mig dom. tror ni jag lyckas eller? precis, niet!
och nej, vart ingen visning igår heller för tjejen som skulle kolla före mig tog den! jag blir så trött, ska jag någonsin få komma härifrån va? gjorde istället en kladdkaka med nötter som prov ifall jag kan ha den när jag fyller år, den fick 8,5 i betyg så jag tror att den vart helt okej alltså, ni vet sådär jätte hög och jätte kletig i mitten, mmmmmmmmm! haha
nu kom katten och gosade ner sig med mig, hon har en tendens att bli avundsjuk på datorn så då lägger hon sig helt enkelt på den, smart kirre det där alltså! ha en bra fredag! nite






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0