and you´ve got a smile that could light up this hole town.

igår var det som sagt huvudstaden och shopping med nathalie som gällde. och shopping vart det! ett par knäveckslånga svarta jeans från weak day, tänkte mig ett par svarta tunna strumbyxor under och mina stövletter, jag anar en favorit! även ett par stickade tumvantar från monki, halskrage från MQ, spetsbh/topp från urban outfitters och ett par sidenshorts från american appeal. + en mössa till min kalleman från urban outfitters,( hans en gång i tiden vita är nu äckligt gråsolkig och jag ville bara spy när jag såg den) helt enkelt en givande tripp! kan lägga upp bilder sen om det så.
idag var det tänkt att jag skulle ha träffat min raring tess, men eftersom både hon och jag kände oss lite halvkrassliga sådär så sa vi att vi tar det på måndag, så nu myser jag runt i min nya halsduk (fyfan vad kallt det är) och bakar faktiskt en äppelkaka. rätt skön dag. är typ halvt handikappad pga av min tumme, inte trodde jag att ett sår skulle kunna bli så jobbigt? den dunkar, blöder och gör att jag knappt kan göra så simpla saker som att typ skriva med en penna, eftersom man rtycker med tummen. hur det ska gå att jobba i helgen blir ju en annan fråga eftersom jag tar bulltången med höger hand.haha lyckat kerstin!
om ett tag blir det dansträning, välbehövligt! hoppas hon kör ordentligt med oss, kan jag behöva!
nu ska jag fortsätta med kakan, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0