storm utomhus. storm inne i mig

vet ni vad eller, det snöar ute! årets (för mig iallafall) första snö faller lätt nerför marken. okey att det är världens pytteflingor men iallafall, det är fortfarande snö!
efter typ noll timmars sömn (tacka gud för att jag bytte pass med casy <3) så gav jag upp sömn efter en lång tids telefånterror. vad är det med människor att ringa på morgonen? har dom inget vettigare för sig? däremot väntar jag på ett telefånsamtal från hyresvärden där jag var och kollade på lägenheten, IH. denna väntan ger mig fjärilar i magen. jag vill veta nunuNU. nu ska jag göra mig lite fotbad och diverse spamys innan jobbet, hörs senare! puuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0