skattkista för vuxna

haha jag har nyss köpt wii fit på blocket! jag har blivit största blocket nörden ska ni veta, är inne varenda dag och letar saker. riktigt spännande, nästan som en skattkista! så nu vet ni ju vart ni kommer ha mig den närmaste framtiden. dessutom ramlade jag in på en sida som gjorde örebros billigaste hårförlängningar. har varit sugen på det ett bra tag nu, vill fylla ut och få lite längre hår. ända problemet är ju min hårfärg. och okej, jag är grymt rädd att det ska slita sönder håret. men ändå, jag vill ha sådär jääätte långt ni vet! lika långt som älvan med solägget har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va med i veckans blogg som jag precis startat! du kan anmäla dig tom på söndag 18:00



kram emma

http://askerkling.blogg.se

2009-11-08 @ 22:06:32
Postat av: Anonym

va med i veckans blogg som jag precis startat! du kan anmäla dig tom på söndag 18:00



kram emma

http://askerkling.blogg.se

2009-11-08 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0