om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd

sensation, jag är uppe och klar innan elva! höhö. sanningen är att jag väntar på mammataxin som ska ta mig till kumla, sveas och bullförsäljning. idag hade jag nog helst velat haft sovmorgon och taggat för kvällen. men icke att vi ska ha så kul.men jobb till halv åtta en fredagskväll är ju också rätt trevligt. (eller va?) däremot är det trevligt för min plånbok, niger och bockar snällt till alla tider jag får just nu, måste ju spara ihop ännu mer till lägenheten. som bytheway fortfarande ger mig fjärilar i magen och gör att jag vill dansa indiandansen när jag tänker på det. det har varit mitt mål ända sedan jag började jobba på allvar i gymnasiet att kunna vara så oberoende att jag faktiskt kan skaffa mig något eget. och nu är jag typ i mål. förstår ni min lyckan? nu måste jag bara hitta ett nytt mål (;
men hörni, bullarna väntas nu. ha en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: jouline

Nu har jag dragit igång en tävling i min blogg och du kan vinna en hårprodukt! Vill du vara med?

2009-11-06 @ 16:52:18
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Linnea

fiin blogg! :D

2009-11-06 @ 16:56:16
URL: http://linneaheurlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0