ingen annan gör dig fri, inte nu och inte sen

men godmorgon rarings! det är typ storm ute så jag har flyttat in i min ullpläd och ser på one tree hill, lyssnar på lars winnerbäck och läser bloggar. haha jag är omöjlig, kan aldrig bara göra en sak utan vill göra allt på en gång lixom. visst är det typiskt, när man väl kan få sova så vaknar jag vid 7 klar vaken och kan verkligen inte somna om, provar att lösa korsord, läsa tidningar och till sist dan browns nyaste bok, den förlorade symbolen. herremin var den är bra säger jag bara! jag kunde ju iof gått upp, men det kändes bara dumt, envis som jag är haha. lyckades iallafall somna om efter allt det där så är nyvaken nu. tänkte ta mig lite frukost och sedan ägna mig åt lite skönhetsfix och diverse. har inplanerat en suprise till sis i götet också så tänkte fixa till det. men först - frukost! nite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0