idag är ingen vanlig dag för det är kerstins födelsedag

idag blir jag hela nitton  jordsnurr!   nitton är egentligen en helt onödig ålder men vad vet jag, man kanske behöver den för att kunna mogna helt till tjugo och systemet? haha nej fy vad tråkigt! jag kommer ihåg när man var liten, då var födelsedan världens grej alltså. frukost på sängen, paket, fin hela dan. ballonger, tårta and so on and so on. idag var nog första året som jag inte fick frukost på sängen eller paket på morgonen. nu startade jag dagen som nittonåring klockan sex med att sälja bullar på terazza. vilket i och för sig också var helt okej, dock inte samma detärnågotspecielltidagkänsla som faktiskt är jäkligt go att ha. däremot ska jag försöka infinna lite sådan känsla nu (trots menshumör och menssvullnad a la michelingubbe)  vi har inhandlat all my favourits, lax, makrill och räkor. jummie! sedan väntas äntligen (hehe) lite presenter och min man! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0