han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

mm mina fötter är sådär härligt kalla så att tårna inte känns längre. uggs härnäst kanske? orsaken till detta är en långpromenad i höstmörkret med min karl. vi har pratat igenom lite saker som behövdes, så det känns bra nu. <3
annars idag? cyklade iväg till jobbet och infann mig där lite före halv åtta, meningen var att jag och casy skulle sluta vid halv ett. vad gjorde vi då måntro? hade fortfarande öppet, kunderna fullkomligt vällde in. vad är det med högtidsdagar och människor. det är som om dom får något extra start fikasug. eller så har dom bara ytterligare en anledning till att fika mera på? mycket möjligt!
nu ska jag göra ett fotokollage och se på one three hill. puuss



Kommentarer
Postat av: aangeelahh ♥

hhej sötnoos ,

fiin blogg <3

kolla & kommentera gärna min blogg (:

2009-11-08 @ 20:57:57
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0