come on and dance with me

mm nu sitter jag här nyduschad efter dansen och väntar på min karl (så att jag kan kräva lite massage hehe)

igår hade jag en äkta emo dag. hormonerna bara sprutade ohmy. jag var för en gångs skull ledig och sov bort ungefär halva dan sådär, var så ofantligt trött, och att det regnade grått gjorde ju inte saken bättre. det var nog tur att jag var ledig för jag bölade och surade typ hela dan. tänk vad mens kan ställa till det egentligen. efter träning kändes det iallafall lite bättre och jag satte faktiskt igång med att julbaka ;D saffransbiscotti och chokladkola, vad sägs om det? (;

idag var jag också ledig (dock skippade jag emostilen och satsade på prinsessa)  så jag och raringen tess gick på stan och julshoppade, hittade perfekta julklappen åt kalleman. hoppas bara han tycker lika mycket om det :) så nu är jag nästaan klar med alla julklappar. skönt att slippa få magsår iår för att man är ute i sista stund.  brukar ni ocksp vara sådär att ni väntar till in i det sista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0