pysselverkstad

Åven om jag inte riktigt tycker om att måla så har det sina fördelar att gå bygg estet. En utav dom är att ha ett pysselrum till klassrum. Där finns pärlor i alla dess färger och storlekar, målarfärger i hundratals olika kulörer och sorter, papper, dukar, penslar. Allt du någonsin drömt om som barn finns samlat i detta rum. Igår var jag busig, mycket busig och gjorde något man inte ska göra.
Jag vet inte om det var för att klockan var halv fem på eftermiddagen eller att det skulle vara långhelg och jag var klåfingrig men på något vis råkade jag få med mig typ lite pärlor (hela pärlådan) hem. helt plötsligt låg dom bara där i min väska. Så nu ska jag sätta igång och pärla massa fina armband och halsband. Mycket billigare och mycket personligare!

Men som sagt, eftersom det var en olyckshändelse att dom kom med så låter vi mina lärare vara lyckligt ovetandes om vart deras pärlor har tagit vägen över helgen. för ja, jag har faktiskt tänkt att lämna tillbaka dom!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar; Jamen, precis. Jag finner det så otroligt sorgligt att det finns hur många bloggar som helst där man kan finna "thinspiration". Insidan är ju så himla mycket viktigare än vikt, hur mycket man tränar eller vad man äter.

2009-05-25 @ 16:18:31
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0