monday

Idag ser jag ut som en leopard, lite brunorange dock med vita istället för svarta fläckar. raw typ. Min soltanning börjar ha gjort sitt nu och det som för några dagar sedan var sexigt heltäckande brunt har förvandlats till en inte alltför charmerande färg. skrubb ikväll - ja tack!

Just nu sitter jag i skolan och försöker, verkligen försöker tvinga mig till att fortsätta på min målning av Edgar Degas som det börjar bli lite ont om tid med (läs mycket!) Varför är det alltid så att vi skjuter upp allting till sista stund? speciellt sådant som vi tycker mindre om att göra. jag är expert på det! Jag är verkligen ingen konstnär, långt därifrån så nu har jag skjutit upp den i säkert ett år. och voilá resultet av det? en sönderstressad kerstin, halvfärdig tavla och irriterade lärare.
varför lär man sig aldrig att göra saker på en gång?

back to reality och ha en fin måndag!


Tavlan som ska målas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0