Lämna syrrans snoddar ifred!


Vad är grejen med snoddar på bena egentligen? Med risk för att låta som en gammal kärring men alltså, det måste ju ändå vara något av det allra fulaste i modets historia. Om det ens får klassas som mode. Varje gång jag ser dessa pojkar med snoddar upp till knävecken skulle jag vilja göra som Clark Kent och förvandlas till Stålmannen, fast istället skulle jag bli en stilpolis och genast kasta in dom bakom lås och bom för all framtid tills de ger upp den här idén. Snoddar har man i håret, och ingen annanstans!
Jag förstår inte grejen med alla dessa pojkar i 16 - 17 årsåldern har har flertalet snoddar längst med smalbenen. Jag menar om man vill ha tajta byxor så köp ett par Cheap monday eller ta fram nål och tråd och sy in dom?
Men att snöra på sig en detalj gjord för håret, på benen är enbart pinsamt, till och med äckligt pinsamt.  än värre är det när bäraren av dessa smalbens snoddar har en stor synlig foundationrand på käkbenet. Då känner jag att jag har fått nog.. Det är då jag längtar tillbaka  till den  gamla goda tiden då  tjejer fick ha sina snoddar i benet och killar fick tillåtelse att vara manliga. för vidare manligt kan jag nog inte tycka att det är direkt ..
 

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Tycker inte heller det ser så snyggt ut! Har nog bara sett det "på riktigt" typ, en gång.

2009-05-27 @ 09:49:59
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: ELN

TACK! Du har så rätt så.

2009-05-28 @ 22:15:59
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0