its saturday baby

lördag, och den har tillbringats på stan med en zombie (kalle) han var trött för att jag drog upp honom halv tolv?
anyway, väl där köptes studentcykel med papi, behöver jag ens säga hur glad jag är? Jag är ett cykel freak och cyklar typ vart jag än ska, dock inte på min egen utan på pappas underbara cykel. dock tror jag han har tröttnat på att aldrig få ha den själv, men det fixar vi ju nu.. dessutom hittade jag världens mest underbara lilla blåa tjol med spets under, helt lovely och jag var fast. mitt shoppingberoende är makalöst,  jag måste sluta, men det är som att alla dessa små rara söta kläder vädjar till mig, köp mig, köp mig. det är som mina små bebisar, och vem kan säga nej till sin bebis?

och ja, soltanningen vart bra. första dan. nu är jag rätt rejält fläckig och kan klassas i stil med en leopard. grr typ..  fast vi kom fram till att det var för att eftersom jag brände sönder mig i kreta ville inte kroppen riktigt ta in färgen, så det skulle tydligen inte bli så nästa gång. (hoppashoppas) fast jag ska väl inte klaga för brun vart jag och OM jag trivdes ( så länge jag var hel täckande brun iaf)
dansuppvisning gick också rätt bra, vi var kobror i lackleggins och guld. vi gick igång lite på glittret också vilket resulterade i en enorm glitterbomb som fick oss att se ut som discokulor men i stort så är jag nöjd och killgruppen var helt makalös, vilken total orgasm för ögonen det var att se dessa killar röra på sig, dansa till street till synnes helt lealösa i kroppen. jag dog, jag ska visa er en liten peak på hur vi såg ut sen,

ikväll vankas bio med änglar och demoner. jag är en riktigt sucker för böckerna så ja, jag är exalterad, för att inte säga nästan i extas

det är lördag, ta hand om er och gör inget jag inte skulle gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0