ice ice baby

Jag håller på att färga ögonbrynen och ögonfransarna till ice ice baby med justin. Dom var i stort behov av det eftersom de börjar återgå till sin normala orangeljusa färg (inte så sexigt som det låter). ögonbrynen är okej, dom brukar jag färga men fransarna är lite mer ovanligt så jag var (är) lite ovan så att säga. självklart lyckas jag med det man absolut inte  ska göra, peta färg i ögat. jag försökte ta bort det med en tops vilket resulterade i ännu mer sveda. så nu sitter jag här med rödsprängda svullna ögon, men svarta ögonfransar iallafall, så lite nöjd är jag nog.

Nu ska jag fortsätta min mysdag med ett fotbad eftersom regnet utanför inte lockar nämnvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0