give me some action?

 efter en smärre bloggtorka tröttnade jag på min gamla miserabla blogg och skruttade den. Så här är jag nu,med ny blogg och allt, nya tag, right?

anyway, nu ska jag berätta om en annan torka.
Jag har en man, kalle. vi har varit tillsammans ungefär 1 1/2 år, och han är verkligen great.. vilket fall som helst så är det ett tag, och efter ett tag när man börjar veta precis allt om varandra, varje liten detalj så kan det bli lite lamt tillslut, speciellt om man är ett sådant där par som aldrig bråkar, vilker vi aldrig gör.Gud vad tråkiga vi låter, ( tro nu inte att jag är en sådan där tjej som lever genom och för sin pojkvän, för det är jag då inte!) Han har dessutom börjat tycka att han tofflar för mycket ( vilket jag självklart älskar) Så vi har börjat låtsasbråka för att få lite spänning i det hela. mycket roande. Det hela går ut på att vi tillexempel går på stan och börjar tjivas om diverse småsaker, det hela slutar med att vi säger lite dråpande ord och sen pussas igen. och så var vi tillbaka på ruta nummer ett igen. Inte så att jag faktiskt vill bråka med min pojkvän, jag menar vem vill frivilligt det?  Jag vill bara att det ska hända något. som bara lixom svish, sveper!
Hur farao får man in lite action i vardagen egentligen?
åh gud, nu sätter jag punkt här för annars känner jag att jag kommer sväva in på saker jag inte har någon kontroll över,

så nu ska jag ta tag i min enorma läxhög som lixom inte tycks sjunka hur mycket jag än pluggar?
ha en bra kväll, och missa inte greys!




Kommentarer
Postat av: anna

Oh! Äntligen någon med flyt på orden! Här kikar jag in igen hörru ;)



(..& vem älskar inte fjäsk föresten? ;)

2009-05-13 @ 21:44:55
URL: http://annamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0