helg, söndag, vilodag och betty

det är söndag och jag är dödligt sliten, kanske så det ska vara ändå på söndagar? för vad om inte en vilodag är de till för, annars är ju söndagar rätt så onödiga i sig lixom.

anyway, fredagen bestog av dansdansdans med marina, sedan utgång. Det vart rätt lyckat även om jag fick reda på saker som chockade mig rätt rejält och nu vet jag inte vad jag ska tro längre. lördagen var desto mindre rolig dock. efter att ha kommer hem vid 3 hos M och somnat vid 4 var det inte så populärt när klockan ringde vid 7.30. men det var bara att pallra sig upp för ett 8a timmars pass på terazza. men jag överlevde även det! + att jag räddade två tårtor, fem bullar och ca 15 bakelser från att bli slängda. tror ni jag vart poppis hemma sen eller? men om ni tror att det var rast och vila efter det tror ni fel. då var det bara att skönhetsfixa sig ytterligare för att åka till kalles mamma i nora. men jag ska inte klaga för det var mysigt och jag fick världens finaste studentpresenter i efterskott så mitt alterego är nöjd nu, haha.

nu är jag finally hemkommen, har parkerat mig i sängen, kikar lite ugly betty och gosar med missen. tänkte nog inte ta mig för så mycket mer idag, (okej fel, orkar inte) fundera lite på livet ni vet, läsa min nya glamour som jag egentligen inte ha råd med och bara mysa. sånt där man kan behöva ibland också för att orka ligga på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0