picknick och tyra banks

Jag ser på Tyra Banks show, det handlar om folks knasiga matvanor. en kvinna ÅT toapapper, en annan sårskorpor och en annan hår. tur att jag redan hunnit äta frukost, inte så sugen efter det va?!

Nu ska jag snart ta och skönhetsfixa mig lite lagom, sedan ska jag och hojen ta oss till marina. Vi ska ha picknick i stadsparken, mysfaktorn på den är hög!  men jag ser massa illavarslande äckliga moln som börjar komma in. jag vill inte ha mer moln nu, jag vill ha sol sol sol!

nu ska jag tillbe solguden eller något, göra mig lite acceptabel så inte min omgivning får en chock och cykla mig iväg..
ha en bra dag, med förhoppningsvis något mer sol än vad det är i lillån just nu! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0