midsommardan

jag sitter på landet i vårat orangerie, äter popcorne, choklad och lyssnar på håkan i kvällssolen. ja det är mysigt. Midsommarkvällen började lite sådär, det regnade och var allmänt trist, precis när vi skulle cykla iväg så öppnade himlen sig och det typ bara vällde ner massa blött. vi gorde en direkt reträtt hem till nathalie där vi överläggde om läget. tillslut ställde hennes fab kusin upp på att skjutsa oss till våran fest och jag hade riktigt kul! träffade massa gamla vänner som jag inte sett på hur länge som helst, så det var uppskattat! tog sista bussen hem sen för lite efterfest hos mig med några stycken, vilka jag även fick som nattgäster sen.
Dagen har tillbringats i min soffa med pärlorna, vi har ätit brownie, sett satc, druckit te och gnatat (gnatat mest).
Idag gjorde jag även något jag funderat på ett tag nu, det känns inte bra men inte heller dåligt. mer som en sten som har lättat över att äntligen få det sagt. åh jag är så förvirrad och vet inte vart jag ska ta vägen. vad gör människor i sådana situationer egentligen?

förlåt om jag inte talar i klarspråk,  men knappt jag själv vet någonting så det blir svårt att förklara för andra då.
Nu ska jag fortsätta äta brända popcorne ( ja de är gjorda på vedugn) och lyssna på håkan.
puss


en liten peak på hur jag såg ut igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0