fräknar och jobb

idag var jag uppe med tuppen för att utfodra hungriga hotellgäster på scandic. 05.00 ringde min väckarklocka med ett obehagligt tjutande - som det har gjort sen i torsdags nu. att sova sammanlagt sex timmar på tre dygn är  inget jag rekomenderar. Går mest på autopilot och vimsar, fast vimsar gör jag ju iof ändå så.. vilket fall som helst, det är örebrocup nu vilket resulterar i ett fullbott hotell som är lika med över fyra hundra hungriga morgongäster som alla ska ha frukost - samtidigt. att beskriva morgonen som kaos är en underdrift. Galet!

Nu har jag iallafall nyss kommit hem efter en lång stekar dag i stadsparken med tess. (fördelen med frukostpass är att man slutar när alla vaknar, fab) det var riktigt hett och jag tror jag har fått solsting, om inte det så iallafall ett par hundra tusen fräknar sådär, dom bara odlas på mig, som en annan jävla rabatt. men riktigt skönt var det och vi hann ta igen en hel del som vi båda missat pga av dessa jobb. fast jag ska väl kanske inte klaga direkt vid närmare eftertanke.
nu ska jag fortsätta se på superfat vs superskinnhy, jag älskar det programmet! riktigt skoj, ikväll blir det mys med bästa nath för imorgon är det lika tidig uppstigning igen. can´t wait!

vad har ni för er i värmen?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0