en midsommarnattsdröm

jag har blivit håkan hellström beroende, typ det ända som spelas ur mina högtalare just nu. men fan, killen är så sjukt bra på något konstigt vis med sin lite småfalska gälla röst. kan inte bara annat än älska!

inatt har jag tänkt, tänkt, tänkt och tänkt åter lite till. fick lite personligt stöd i natten av pappa sedan också. pappor är himla bra på det sättet, dom tycks veta nästan exakt vad som behövs.. hm. jag kom väl kanske inte fram till något vettigare men fick lite klartext i vad det är som behövs,. lovar att berätta lite senare vad det gäller, men inte nu dock. det är för nytt, för osäkert, för sårbart.

idag är det midsommar vilket verkligen ska firas! mina sötaste puppor kommer hit, det blir grillning, vinsörplande, jordgubbar och massa gottiskvaller. sedan styr vi kosan vidare till midsommar fest i kårsta. om det blir som jag vill att det ska bli (och det brukar det) ska vi ha så jädrans kul, slå våra högklackade i taket och glömma våra sorger för en stund.
Iallafall så glad midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0