Bad boys,

Lilla My har egentligen inget med det här att göra men hon är så söt så hon fick vara med iallafall,
anyway jag sitter och diggar till bad boys samtidigt som jag inväntar att min brownie ska bli klar.
 
vaknade upp med min kalaspingla imorse, (nej inte kalle) sedan bar det av till skolan för uttömning av skåp. eh ja, det kändes typ rätt rejält skönt! fast samtidigt lite sorgligt på något vis att veta att efter den här veckan kommer man aldrig mer komma tillbaka dit och härja,plugga, gråta eller skratta. Nu ska man lixom stå på egna ben, och ärligt talat så skrämmer det mig lite..

efter det vart det en tur upp på stan i regnet och sedan jobb på Terazza, jag var en liten lurifix och tjuvade med mig massa gotti hem, så nu är skafferiet fullt om jag säger så. Dessutom behöver jag allt fjäsk jag kan komma åt nu om jag vill att mor och far betalar mina naglar till studenten, dom är ju inte gratis direkt. vill man vara fin får man lida pin. i det här fallet min mamma och hennes plånbok. Jag vet, jag är hemsk.

hoppas ni inte har regnat bort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0